שירותי התקנת טלויזיה

הטלוויזיה תופסת הרבה מקום? אפשר לתלות אותה!
אל תחכו התקשרו עוד היום!
תוכן עניינים

שירותי התקנת טלויזיהבמקרים רבים, כאשר רוכשים טלויזיה חדשה, מקבלים שירותי התקנת טלויזיה מהמקום ממנו רכשנו את הטלוויזיה. אך לא תמיד זה קורה ולעתים אנשים רבים בוחרים להבין מתקין מקצועי שהם מכירים בשביל להיות בטוחים שההתקנה תהיה טובה. על שירותי התקנת טלויזיה נרחיב במאמר הבא. 

 

שירותי התקנת טלויזיה עם מתקין מקצועי

כפי שציינו, במקרים רבים רכישה של טלויזיה חדשה תכלול גם שירותי התקנת טלויזיה. אך יכולים להיות מקרים בהם תרצו להתקין טלויזיה ישנה, או לבצע התקנה מורכבת יחסית ולא תרצו לסמוך על ההתקנה שכלולה במחיר הרכישה. במצב כזה עליכם לחפש מתקין מקצועי. שימו לב שכדאי לא לנסות להתקין את הטלוויזיה לבד. התקנת טלויזיה מצריכה התחשבות בפרמטרים שונים כמו סוג הקיר עליו מתקינים את הטלוויזיה, גובה ההתקנה, בחירת מתקן התלייה, התאמת ההתקנה לסוג החלל ועוד. בנוסף, במקרים רבים האחריות שתקבלו על הטלוויזיה לא תהיה בתוקף במקרה של נזק שנגרם בעקבות התקנה עצמאית, לכן מומלץ לקבל שירותי התקנת טלויזיה עם מתקין מקצועי. 

כיצד נבחר מתקין מקצועי?

כפי שהבנו שירותי טלויזיה צריכים להתבצע על ידי מתקין מקצועי, מנוסה ומיומן. על מנת לבחור מתקין כזה יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים- 

  • מקצועיות- חשוב לבחור במתקין מקצועי ומיומן. בדקו שמדובר באיש מקצוע שייתן לכם ייעוץ מקצועי בנוגע למיקום האידיאלי להתקנת הטלוויזיה בהתאם לגורמים כמו סוג החלל, גובה התלייה המתאים, גודל החדר, תאורה שעלולה להשפיע על חוויית הצפייה ועוד.
  • ניסיון- בחרו באיש מקצוע מנוסה שיש לו ניסיון של שנים בתחום. בדרך כלל, ככל שיש יותר ניסיון כך איש המקצוע יהיה יותר מקצועי ומיומן וההתקנה תתבצע בצורה הטובה ביותר. 
  • זמינות- בשביל שתוכלו לקבל מענה בזמן, חשוב לברר מה הזמינות של איש המקצוע. כך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מענה מהיר ושההתקנה תתבצע בהתאם לצרכים שלכם. 

 

שירותי התקנת טלויזיה בממד

בדרך כלל, שירותי טלויזיה מתבצעים בסלון או בחדר השינה. כיום אנשים רבים בוחרים להתקין טלויזיה גם בגינה או במרפסת. אך בנוסף לכך, אחד החללים בהם מתבצעות התקנות טלוויזיות רבות הוא הממד. הממד הוא אחד החללים החשובים בבית ואנשים רבים בוחרים לשדרג את השהייה בממד על ידי התקנת טלויזיה. החשיבות של שירותי התקנת טלויזיה עם מתקין מקצועי עולה באופן משמעותי כאשר מדובר בממד. הסיבה לכך היא שמדובר בחלל ביטחוני וחשוב לעשות זאת נכון בשביל לא לפגוע בקירות הממד. חשוב לדעת כיצד לקדוח בקירות הממד, אילו ברגים לבחור, האם להשתמש בדיבלים וכדומה. בממד ניתן לבחור בין כלל מתקני התלייה שניתנים לשימוש בחללים אחרים, כאשר כולם אפשריים לביצוע. כמו בהתקנה רגילה חשוב לקחת בחשבון את גודל הטלוויזיה ואת משקלה בשביל להתאים לה את מתקן התלייה המתאים ביותר לטלוויזיה.

קראו עוד: התקנת טלויזיה בממד

גובה התקנת טלויזיה

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בהתקנת טלויזיה הוא גובה ההתקנה. גובה ההתקנה ישפיע על חוויית הצפייה שלכם- האם תצפו בנוחות ותהנו מחוויית צפייה מהנה בלי כאבי צוואר ובלי מאמץ או לא. על מנת לבחור את גובה ההתקנה האידיאלי מומלץ לקבל שירותי התקנת טלויזיה ממתקין מקצועי. בדרך כלל, המתקין המקצועי יחלק בדמיונו את הטלוויזיה ל-3 חלקים לרוחבה ויגיד לכם להתיישב במקום הישיבה בו תצפו בטלוויזיה. הגובה האידיאלי להתקנת הטלוויזיה יהיה הגובה בו העיניים שלכם יגיעו לקצה העליון של השליש התחתון, או לכיוון פס האמצע של הטלוויזיה.

בדרך כלל, בישיבה על ספה סטנדרטית הגובה המומלץ להתקנת הטלוויזיה יהיה בין 80 ל-90 ס"מ  מעל הרצפה ואילו בשכיבה על מיטה הגובה המומלץ ינוע בין 120 ל-140 ס"מ מעל הרצפה. 

כמה עולים שירותי התקנת טלויזיה?

המחיר של שירותי התקנת טלויזיה משתנה בהתאם לגורמים שונים כמו מורכבות ההתקנה, סוג מתקן התלייה שתבחרו, סוג הטלוויזיה, איש המקצוע שתבחרו ועוד. לכן, קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולים שירותי התקנת טלויזיה. כפי שציינו קודם, לעתים מחיר ההתקנה יהיה כלול במחיר של רכישת הטלוויזיה ולא תצטרכו להוסיף כסף ולעתים יהיה עליכם להוסיף. באופן כללי מדובר בשירות שלא כולל מחירים גבוהים במיוחד וטווח המחירים נע סביב מאות שקלים בודדים. המחיר הממוצע להתקנה בסיסית ינוע סביב 200 שקלים ויעלה בהתאם לגורמים שציינו.

רוצים לתלות טלוויזיה?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

אודותינו

אנחנו מתמחים בתליית טלוויזיות מכל הסוגים והגדלים, על כל סוגי הקירות! בעזרת הציוד האיכותי ביותר והמתקינים המקצועיים שלנו הפכנו לחברה המובילה בארץ לתליית טלוויזיות, באחריות!
עם מעל ל10 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים!

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ומתקין שלנו בדרך אליכם :)

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!