השוואות מחירים התקנת טלויזיה

הטלוויזיה תופסת הרבה מקום? אפשר לתלות אותה!
אל תחכו התקשרו עוד היום!
תוכן עניינים

השוואות מחירים התקנת טלויזיההתקנת טלויזיה היא פעולה שמצריכה התחשבות בפרמטרים כמו סוג הקיר, בחינת המיקום האידיאלי לביצוע ההתקנה, ביצוע מדידות, עבודה עם כלים שונים, בחינה של מיקום חוטי החשמל העוברים בקיר ועוד. מהסיבה הזו, מומלץ לבצע זאת עם מתקין מקצועי שיידע לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הללו. אך כמה עולה התקנת טלויזיה עם מתקין מקצועי?

 

השוואות מחירים התקנת טלויזיה- לא לנסות לבד

אם אין לכם ניסיון של עבודה עם כלים כמו מקדחה, פלס ואתם לא יודעים מה סוג הקיר שיש לכם או היכן עוברים חוטי החשמל לאורכו, מומלץ לא לנסות לבצע התקנת טלויזיה לבד. אמנם כביכול זה נראה שמדובר בפעולה פשוטה וחבל לבזבז כסף על איש מקצוע, אך למעשה התקנת טלויזיה יכולה להיות פעולה מורכבת ובמידה שלא תדעו להתחשב בכל הגורמים החשובים אתם עלולים לגרום לנזק שבסופו של דבר יעלה לכם יותר כסף. כמו כן, חשוב להבין שבמקרים רבים, האחריות על הטלוויזיה לא תהיה תקפה במקרה של נזק שנגרם בעקבות התקנה עצמאית. לכן, ההמלצה היא לא לנסות לעשות את זה לבד ולהזמין איש  מקצוע מנוסה ומיומן. 

השוואות מחירים התקנת טלויזיה- מה ישפיע על המחיר?

המחיר להתקנת טלויזיה על ידי איש מקצוע הוא לא חד משמעי מאחר שהוא מושפע מגורמים שונים כמו מורכבות העבודה, האם יש צורך בציוד מיוחד, משך העבודה, סוג הטלוויזיה ועוד. יש מקרים בהם הגישה להתקנת הטלוויזיה עלולה להיות מורכבת מסיבות שונות כמו סוג הקיר, חוטי החשמל לאורכו, רהיטים שמפריעים לגישה ועוד. במקרים כאלה, מורכבות העבודה עלולה להעלות את המחיר לכן יש לקחת זאת בחשבון. בין היתר, מה שישפיע על המחיר יהיה איש המקצוע שתבחרו. חשוב לבחור באיש מקצוע מנוסה ומיומן שיגיש לכם הצעת  מחיר ברורה וינפיק קבלות. 

 

השוואת מחירים התקנת טלויזיה- בחירת איש מקצוע

בשביל שהתקנת הטלוויזיה תהיה מקצועית חשוב לבחור באיש מקצוע מתאים. לשם כך יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים- 

  • מקצועיות- בחרו במתקין מקצועי ומיומן בהתקנת טלוויזיות. בררו שמדובר באיש מקצוע שמעניק ייעוץ מקצועי בנוגע למיקום האידיאלי של ההתקנה. המיקום יכול להיות מושפע מגורמים שונים כמו סוג החלל, מקום הישיבה ממנו תצפו בטלוויזיה, גובה התלייה המתאים, גודל החדר, תאורה שעלולה להשפיע ועוד. 
  • ניסיון- ככל שיש לאיש המקצוע יותר ניסיון, כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר באיש מקצוע מנוסה, מקצועי ומיומן שיבצע התקנה בצורה הטובה ביותר.
  • זמינות- הזמינות של איש המקצוע היא גם פרמטר שיש לקחת בחשבון. אם אתם לא לחוצים על התקנת הטלוויזיה אז תוכלו לחכות לאיש מקצוע פחות זמין, אך במידה שאתם רוצים שההתקנה תתבצע במהירות חשוב לברר מה הזמינות של איש המקצוע בשביל שתוכלו לקבל מענה מהיר.
  • המלצות- אחד הדברים שעוזרים לבצע החלטה מושכלת ולבחור באיש מקצוע אמין וטוב הוא המלצות. במידה שיש לכם המלצות ממקור ראשון הרווחתם אבל אם לא, חפשו באינטרנט, באתרים, בקבוצות בפייסבוק ובחרו באיש מקצוע שיש עליו המלצות וחוות דעת חיוביות. 
  • מחיר- חשוב לבחור באיש מקצוע אמין שיגיש לכם הצעת מחיר רלוונטית לפני התחלת העבודה. בדקו מראש שאיש המקצוע מנפיק קבלות. 
  • אחריות- חשוב לבחור באיש מקצוע שמעניק אחריות מלאה על העבודה שהוא מבצע. 

השוואות מחירים התקנת טלויזיה- אז כמה זה עולה?

כפי שהבנו עד עתה, אין מחיר חד משמעי עבור התקנת טלויזיה מאחר שהמחיר מושפע מגורמים שונים. בשביל להיות בטוחים שאתם מקבלים הצעת מחיר הגיונית, ההמלצה היא לבצע השוואות מחירים עבור התקנת טלויזיה. כאשר תבצעו השוואת מחירים תוכלו להבין מה המחירים הממוצעים בשוק ולבחור בהצעת המחיר המשתלמת ביותר. בשביל לבצע השוואת מחירים עליכם לפנות למספר מתקיני טלוויזיות, כאשר בדרך כלל יספיקו 3 או 4 אנשי מקצוע ולבקש מהם הצעת מחיר בהתאם להתקנה שאתם מעוניינים לבצע. חשוב לציין פרטים כמו החלל בו אתם רוצים לבצע את ההתקנה (להתקנה בממד או בגינה יכולה להיות השפעה על המחיר), מתקן התלייה עליו תותקן הטלוויזיה וסוג הטלוויזיה, לרבות גודל ומשקל. באופן ממוצע, המחיר עבור התקנת טלויזיה בסיסית על ידי איש מקצוע אמין תנוע בין 150 שקלים לבין 300 שקלים. עם זאת, יש גורמים שעלולים להעלות את המחיר, לכן חשוב לקחת זאת בחשבון. 

רוצים לתלות טלוויזיה?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

אודותינו

אנחנו מתמחים בתליית טלוויזיות מכל הסוגים והגדלים, על כל סוגי הקירות! בעזרת הציוד האיכותי ביותר והמתקינים המקצועיים שלנו הפכנו לחברה המובילה בארץ לתליית טלוויזיות, באחריות!
עם מעל ל10 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים!

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ומתקין שלנו בדרך אליכם :)

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!